קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות53
מגזין

מרק עדשים צרפתי פשוט עם בייקון

מרק עדשים צרפתי פשוט עם בייקון
המתכון מרק עדשים צרפתי פשוט עם בייקון יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 45 דקות. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 657 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן למנה. מתאים ל-3 מנות. 29 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לך קורנית, מלאי, עדשים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זה מושלם עבור סתיו. מתכונים דומים: עדשים פשוטים ומרק בייקון, מרק עדשים אדום פשוט, ו מרק עדשים פשוט.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Chateau Pindefleurs סנט אמיליון בורדו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 22 דולר לבקבוק.
Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו
Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו
הארומה המורכבת מנוקדת בנגיעות ארוכות טווח של פירות יער אדומים בשלים לחלוטין. שיכור כמו יין צעיר, Château Pindefleurs מאפשר פריחתו הטרייה לפרוח. שמור במרתף, זה פותח טעם ארוך ומשיי בפה, הסימן של Grands Crus של סנט אמיליון.תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק