קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות24
מגזין

מרק עוף וירקות איטלקי

מרק עוף וירקות איטלקי
צריכים מנה עיקרית ללא גלוטן וראשונית ? מרק עוף וירקות איטלקי יכול להיות מתכון אדיר לנסות. מתאים ל-8 ומחירו 2 מנות.82 $ למנה. חלק אחד של המנה הזו מכיל בסביבות 50 גרם חלבון , 21 גרם שומן , ובסך הכל 437 קלוריות . מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. הסתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. 8 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם שמן זית, גזר, חזה עוף ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות . עם ציון של 66% , המנה הזו די טובה. נסו מרק עוף וירקות איטלקי , מרק טורטליני עוף וירקות איטלקי , ומרק עוף וירקות איטלקי דשן (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור הולנדי גדול מחממים שמן זית על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים עוף ומבשלים 10 דקות תוך ערבוב תכוף.
מרכיבים שתצטרך
אפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת
3
מוסיפים בצל וגזר ומבשלים 5 דקות. מערבבים פנימה זוקיני, קוביות עגבניות ומרק עוף. להביא לרתיחה; מנמיכים את האש ומבשלים, ללא מכסה, למשך 30 דקות. מעל כל מנה פרמזן מגורר, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו הם בחירה מצוינת לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. ה-Brancaia Chianti Classico Riserva עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-38 דולר לבקבוק.
Brancaia Chianti Classico Riserva
Brancaia Chianti Classico Riserva
קיאנטי קלאסיקו ריזרווה זו מציגה ניחוחות של פירות טרופיים ושחורים, עם תווים של אגוזים ושקדים על החך. ליין זה, המעוצב מענבי הסנג'ובזה המשובחים ביותר משניים מכרמי האחוזה שלנו, ברנקאיה ואחוזת פופי, יש יין זה בעל צבע צפוף, אדום-אודם וסיומת ארוכה וארומטית. תערובת: 80% סנג'ובזה, 20% מרלו