קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות33
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עוף עם אטריות מוגברות

מרק עוף עם אטריות מוגברות
מרק עוף עם אטריות מסורתיות עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 21 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 541 קלוריות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם שמן זית, סלרי, גזר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הלימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו -50 דקות. עם כפית מתכונים דומים: מרק עוף עם אטריות מוגברות, מרק עוף כופתאות מסורתי, ו מרק עוף עם נודלס בחמאה.

הוראות

1
מניחים את העוף, כרישה, בצל, סלרי, גזר, לימון, פטרוזיליה, שמיר, טימין, עלה דפנה בסיר גדול ולמלא במים עד הסיר הוא 2 עד 3 אינץ ' מלא מלמעלה, על 3 עד 4 ליטרים מים. מכסים ומביאים לרתיחה, ואז לחשוף ולהפחית את החום לרתיחה. קוק חשף 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר את העוף לצלחת גדולה או קערה. מסננים את נוזלי הבישול ושומרים מלאי מרק. משוך את העור ואת הפגר משם לקצוץ את הבשר או לגרוס עם מזלגות.
מרכיבים שתצטרך
3
חום 2 כפות שמן זית כתית אקסטרה בסיר מרק או תנור הולנדי גדול מעל חום בינוני גבוה ומוסיפים כרישה, בצל, סלרי, גזר לבן או שומר, גזר, מלח ופלפל. מערבבים לעתים קרובות במשך 10 דקות כדי לרכך ירקות ללא השחמה אותם ולאחר מכן להוסיף מלאי ו 1/3 של בשר עוף לסיר. מגניב ומאחסן מרק לארוחת איפור מראש לחמם מעל להבה גבוהה בינונית או, כדי לשרת מיד להפחית את החום כדי לבשל את האטריות ביצה בסיר אחר.
מרכיבים שתצטרך
4
מרתיחים מים בסיר גדול, מלח את המים הרותחים ומבשלים את הפסטה אל דנטה או עם ביס טוב עזב אותו.
מרכיבים שתצטרך
5
מסננים את הפסטה וזורקים עם חמאה או טפטוף של שמן, מערבבים לשלב ומעילים את האטריות באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים את המרק על האטריות בקערות מרק העליון עם שמיר טרי, פטרוזיליה, או שמורות שומרות, אם משתמשים.
מרכיבים שתצטרך