קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות3
מגזין

מרק עוף צ'דר

מרק עוף צ'דר
מרק עוף צ'דר עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר ההר ד' אובר שלך. מתכון ללא גלוטן זה משרת 2 . מנה אחת מכילה 357 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 29 גרם שומן. אם יש לכם גבינת צ'דר, גזר, רוטב ווסטרשייר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. עם כפית ציון 37%, המנה הזו די גרועה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם ברוקולי צ'דר מרק עוף וכופתאות, ברוקולי צ'דר מרק עוף וכופתאות, ו ברוקולי צ'דר מרק עוף וכופתאות.

הוראות

1
בסיר מטגנים גזר ובצל בחמאה עד שהם רכים. מערבבים פנימה את המרק, המים ורוטב הווסטרשייר. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מערבבים פנימה גבינה עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
חמאהחמאה
גזרגזר
גבינהגבינה
בצלבצל
מיםמים
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. מלון בלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסייתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרים של פרחי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפה בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק לואר.