קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות13
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עוף צ'יפוטלה

מרק עוף צ'יפוטלה
מרק עוף צ'יפוטלה עשוי להיות מתכון טוב להרחבת אוסף המנות העיקריות שלכם. מתכון זה מכין 8 מנות עם 220 קלוריות, 19 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 42 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. סתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם עגבניות קטנות, בשר חזה עוף, גרגירי מרק עוף ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. הציון הזה די טוב. נסו מרק עוף צ'יפוטלה, מרק עוף צ'יפוטלה, ו מרק עוף ועגבניות צ'יפוטלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את שמן הזית בסיר גדול על אש בינונית. מערבבים פנימה את קוביות העוף ומבשלים עד שהעוף כבר לא ורוד במרכז, כ -5 דקות. מערבבים פנימה את הבצל ומבשלים 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
עוף שלםעוף שלם
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את השום ומבשלים עוד 1 דקות. מערבבים פנימה את מרק העוף, רוטב האדובו, הסוכר, העגבניות, התירס, השעועית השחורה והמים.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
רוטב Adoboרוטב Adobo
שעועית שחורהשעועית שחורה
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
סוכרסוכר
מיםמים
תירסתירס
3
שופכים מים נוספים אם רוצים כדי להגיע לעקביות הרצויה. מביאים לרתיחה על אש גבוהה, ואז מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, מכסים ומבשלים 15 דקות. מערבבים פנימה את הכוסברה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מיםמים