קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות10
ציון בריאות21
מגזין

מרק פלפל לא ממולא

מרק פלפל לא ממולא
אם יש לך בסביבה 1 שעה לבלות במטבח, מרק פלפל לא ממולא עשוי להיות מדהים ללא גלוטן וללא חלב מתכון לנסות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 5 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל 118 קלוריות. מתכון זה משמש 10. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 105 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם מרק בקר, בצל, מרק עגבניות מרוכז וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 85%, וזה אדיר. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון מרק פלפל לא ממולא, ארוחת ערב מחבת פלפל לא ממולאת, ו מרק כרוב לא ממולא-ארוחה קלה דלת פחמימות.

הוראות

1
בתנור הולנדי או בסיר גדול מבשלים את הבקר, הפלפלים הירוקים והבצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים. מערבבים פנימה את המרק, המרק, העגבניות והפטריות. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים לפחות 30 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
פטריותפטריות
עגבנייהעגבנייה
מרקמרק
בצלבצל
בקרבקר
בשרבשר
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים אורז ומחממים.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא זינפנדל עמק הנחל היבש של סברג 'יה ג' ינו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-25 דולר.
סברג 'יה ג' ינו ' ס דריי קריק ואלי זינפנדל
סברג 'יה ג' ינו ' ס דריי קריק ואלי זינפנדל
זינפנדל של ג 'ינו מייצג תערובת שדה מסורתית שסבי, ג' ינו, הכין בכל שנה. הבציר הזה מלא בפירות אדומים בשלים ושופעים. יש לו ליבה של דומדמניות אדומות מתוקות ותות עם גימור בהיר מה שהופך את זה להתאמה נהדרת למאכלים רבים. תערובת: 90% זינפנדל, 5% קריניאן, 5% פטיט סירה.