קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות30
ציון בריאות4
מגזין

מרק צדפות עם תירס

מרק צדפות עם תירס
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים אמריקאים, אז תנו הזדמנות ל מרק צדפות עם תירס. יש מרק זה 46 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. מתאים ל-30 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. לכו לחנות ותרימו אוזני תירס, פנצ'טה, פלפל, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו מרק צדפות ותירס, מרק צדפות עם תירס, ו צדפה חריפה מרק תירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
לבשל pancetta בתנור הולנדי גדול על חום בינוני, ערבוב לעתים קרובות, 5 דקות או עד פריך.
מרכיבים שתצטרך
פנצ ' טהפנצ ' טה
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
הסר pancetta מחבת, ולנקז על מגבת נייר; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
פנצ ' טהפנצ ' טה
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
3
מחממים שמן באותו מחבת; מוסיפים בצל, ומבשלים, מערבבים מדי פעם, 10 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים סלרי ופלפל פעמון, ומבשלים, מערבבים מדי פעם, 5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
סלריסלרי
5
מוסיפים שום, ומבשלים, ערבוב כל הזמן, 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
6
מוסיפים מיץ צדפות, מרק, תפוחי אדמה וקלחי תירס שמורים לתנור ההולנדי, ומביאים לרתיחה נמוכה; מפחיתים את החום ומבשלים, חשופים, 25 דקות או עד שתפוח האדמה רך. מחית כמות קטנה של תפוחי אדמה כדי לעזור לעבות מרק עקביות הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
מיץ צדפותמיץ צדפות
תפוח אדמהתפוח אדמה
מרקמרק
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
7
הסר קלחי תירס, ולהשליך.
8
מוסיפים גרגרי תירס, צדפות, מלח ים ופלפל, ומגבירים את החום לגובה בינוני; מבשלים 7 דקות או רק עד שהצדפות נפתחות.
מרכיבים שתצטרך
גרעינים תירסגרעינים תירס
מלח יםמלח ים
פלפלפלפל
צדפותצדפות
9
הסר מהחום, ומערבבים פטרוזיליה ועירית; מוסיפים יותר מלח ים ופלפל, אם תרצה בכך. כדי לשרת, לחלק צדפות באופן שווה בין קערות בודדות, ומרק כפית על הצדפות. למעלה עם חתיכות פריך pancetta, ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פנצ ' טהפנצ ' טה
פטרוזיליהפטרוזיליה
עיריתעירית
צדפותצדפות
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
מקשטים, אם תרצה.

מרכיבים

11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצלעות סלרי, חתוכות לקוביותצלעות סלרי, חתוכות לקוביות1בצל צהוב בינוני, קצוץצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות36smallsצדפות בקונכיות, מקורצףצדפות בקונכיות, מקורצף4אוזניים תירס, מבושל גרעינים הוסרו, הזמנת 2 קלחיאוזניים תירס, מבושל גרעינים הוסרו, הזמנת 2 קלחי2(חוֹרֶף)עירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיות פנקטה, חתוכות לקוביותאונקיות פנקטה, חתוכות לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום, קצוץ דקפלפל אדום, קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב בינוני, קצוץ דקבצל צהוב בינוני, קצוץ דק4תפוחי אדמה זהב יוקון, קלופים וחותכים לקוביות 1/4 אינץ ' (1 פאונד)תפוחי אדמה זהב יוקון, קלופים וחותכים לקוביות 1/4 אינץ ' (1 פאונד)30ריבס, קצוץ טרי או קפואBruschetta: Bruschetta:

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

צדפות עובדות ממש טוב עם שרדונה, מוסקדט וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. היקב האן סנטה לוסיה Highlands שרדונה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
האן יקב סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
האן יקב סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
עשיר ושכבות, עם הערות משיי של אפרסק, נקטרינה, אגס בשל ווניל.