קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 50 דק.
מנות1
ציון בריאות100
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק קארי אפונה ירוק

מרק קארי אפונה ירוק
זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. וזה יוצא מן הכלל. נסו מרק אפונה ושעורה ירוק, אפונה מפוצלת ומרק חזיר מעושן אפונה ירוקה, ו הודו בקארי ירוק תאילנדי וקציץ בשר קישואים ברוטב קארי ירוק חלב קוקוס (מתכונים דומים).

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר, חתוך לקוביותגזר, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל קאיין, לפי הטעםפלפל קאיין, לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי, חתוך לקוביותסלרי, חתוך לקוביות1קוביית מרק עוףקוביית מרק עוף1בצל צהוב בינוני, קצוץמרק עוף (או 3 מרק, 3 מים)מרק עוף (או 3 מרק, 3 מים)3שיני שום, כתוששיני שום, כתוש11 קילו קישואים,הל קרקעהל קרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון1(חוֹרֶף)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כורכום הקרקעכורכום הקרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות1WES E אומנויות השפה האנגליתפלפל, לפי הטעםפלפל, לפי הטעם1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח, לפי הטעםמלח, לפי הטעם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה מפוצלת, מיובשאפונה מפוצלת, מיובש

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Hofer Gruner Veltliner (1 ליטר). יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Hofer Gruner Veltliner (1 ליטר)
Hofer Gruner Veltliner (1 ליטר)
מן הקרקעות צפופות של אוסטריה ויינווירטל, בבקבוק תחת כובע כתר נוח (אין כלים מפוארים הדרושים) ורק נפח מספיק עבור 2 אנשים.