קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות29
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק קארי בקר

מרק קארי בקר
מרק קארי בשר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון יש 268 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לכם עלי דפנה, תפוחי אדמה, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכונים דומים: מרק קארי קוקוס בקר תאילנדי, Goan בשר קארי עם חומץ: בקר Vindaloo, ו סדרת מרק בשר-חלק 3: מרק ירקות בקר לבבי.

הוראות

1
בסיר גדול או בסיר, מחממים את קוביות הבשר והבצל בחמאה או במרגרינה.
מרכיבים שתצטרך
קוביות בשרקוביות בשר
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
סירסיר
2
מוסיפים את מלאי הבשר, קארי ועלי דפנה. מבשלים בחום נמוך במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
מלאי בשרמלאי בשר
אבקת קאריאבקת קארי
3
מוסיפים את תפוחי האדמה, חומץ ומלח. מבשלים במשך 45 דקות עד 1 שעה, עד שהכל מכרז.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
חומץחומץ
מלחמלח
4
מגישים חם!!

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. ליאו סטין סאיני ויניארד צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.