קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות10
ציון בריאות5
מגזין

מרק קוקוס תאילנדי

מרק קוקוס תאילנדי
מרק קוקוס תאילנדי הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה 144 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד טוב כמו מרק במחיר סביר עבור סתיו. גשו לסופר וקנו מיץ ליים, ג'ינג'ר, עלי כוסברה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. וזה די גרוע. נסו מרק קוקוס תאילנדי, מרק קוקוס תאילנדי, ו מרק קוקוס תאילנדי (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 5 מרכיבים, אם תרצה, דשא לימון ועלי ליים קפיר בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה. מביאים לרתיחה; להפחית את החום, ומבשלים 10 דקות. מערבבים במיץ ליים.
מרכיבים שתצטרך
עלי ליים כפירעלי ליים כפיר
אליקסיר גאליקסיר ג
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים שרימפס, ומבשלים עוד 10 דקות. להיפטר מג ' ינג ' ר ודשא לימון. מערבבים פטריות פרוסות וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
אליקסיר גאליקסיר ג
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ליאו Steen Saini כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.