קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות42
מגזין

מרק שעועית שחורה

מרק שעועית שחורה
ניתן להכין את המתכון למרק שעועית שחורה תוך כ-25 דקות . בבמנה עיקרית זו יש 598 קלוריות , 64 גרם חלבון ו -17 גרם שומן למנה. מתאים ל-2 מנות. תמורת $3.31 למנה , מתכון זה מכסה 29% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו שעועית שחורה, פלפל קאיין, טימין ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. זה מושלם לסתיו . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב . בסך הכל, מתכון זה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 69% . אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מרק עדשים שחורות ושעועית שחורה , רוטב שעועית שחורה תוצרת בית (המכונה גם רוטב שום שעועית שחורה או משחת שעועית שחורה) ורוטב שעועית שחורה תוצרת בית (המכונה גם רוטב שום שעועית שחורה או שחור משחת שעועית) .

הוראות

1
בסיר גדול מבשלים בצל ושום ב-2 כפות מרק על אש בינונית עד שהבצל רך. מערבבים פנימה את האורגנו, הטימין, הכמון והקאיין; לבשל במשך דקה 1. בבלנדר או מעבד מזון מכסים ומעבדים מחצית מהשעועית למשך 30 שניות; מוסיפים לסיר עם שאר השעועית והמרק. מבשלים, ללא מכסה, על אש נמוכה במשך 15 דקות או עד שהם מתחממים.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות ענבים או ירושה לתינוקותעגבניות ענבים או ירושה לתינוקות
איטלקי שלם, עגבניות קלופות, סחוט היטב וקצוץאיטלקי שלם, עגבניות קלופות, סחוט היטב וקצוץ
פסטה פנה)פסטה פנה)
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
כמוןכמון
פנה (פסטה בצורת נוצה) או פארפאלה (פסטה גדולה בצורת פפיון)פנה (פסטה בצורת נוצה) או פארפאלה (פסטה גדולה בצורת פפיון)
1/2 כוס שמן זית יווני, בתוספת 2 כפות ללימון1/2 כוס שמן זית יווני, בתוספת 2 כפות ללימון
ציוד שתשתמש בו
פסים כסופים, לקישוטפסים כסופים, לקישוט
מיכל תוספת קצפת קפואה, מופשרת ומחולקתמיכל תוספת קצפת קפואה, מופשרת ומחולקת
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת צ'דר חדה מגוררת KRAFT®חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת צ'דר חדה מגוררת KRAFT®