קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות8
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק תירס בסגנון Cajun

מרק תירס בסגנון Cajun
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מרק מרק מרק מרק, אז תנו הזדמנות ל בסגנון קייג'ון. מנה אחת מכילה 202 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם פלפל טחון, מלח, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. . המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 50%. מתכונים דומים: מרק תירס Cajun, נקניקיה חריף ומרק תירס, ו מרק סרטנים ותירס בסגנון יפני.

הוראות

1
בסיר גדול מעל חום גבוה, לשלב את המים, רסק עגבניות, מלח, פלפל שחור טחון, פלפל קאיין, פלפל ירוק, פלפל אדום ותירס. מביאים לרתיחה, להפחית את החום בינוני נמוך ולאפשר להתבשל ברתיחה איטית במשך 35 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
פלפל ירוקפלפל ירוק
פלפל אדוםפלפל אדום
פלפל קאייןפלפל קאיין
רסק עגבניותרסק עגבניות
מיםמים
תירסתירס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
בסיר גדול מעל חום בינוני, לשלב את השמן, בצל ושום ו לטגן במשך 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים למרק הבוער. בסיר אותו מעל חום בינוני, לטגן את בשר טחון במשך 10 דקות או עד השחמה היטב, ולהוסיף למרק. מערבבים היטב ומבשלים במשך 10 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun יכול להיות לזווג עם אלברינו, יין רוזה, ו סוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. לבקנים טורס pazo das Bruxas עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Torres Pazo das Bruxas Albarino
Torres Pazo das Bruxas Albarino
צהוב מבריק עם קצה ירקרק. ארומטי מאוד עם הערות פרחוני לבן, הדר ואפרסק לבן. נגיש, מתוק נהנתני עם הכניסה. ראוי לציון חומציות נקייה שלה, אשר נושאת דרך על midpalate. ארוך ועיקש על הגימור.אפריטיף מעולה. טוב עם פירות ים גלם, מבושל או בגריל. זוגות מושלמים עם דגים מתונים, לבנים. החיך התוסס שלה מכה איזון מושלם עם גבינות עזים רכות.