קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מגזין

מרק תירס ותפוחי אדמה עם נקניק איטלקי עדין

מרק תירס ותפוחי אדמה עם נקניק איטלקי עדין
מרק תירס ותפוחי אדמה עם נקניק איטלקי עדין עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 20 גרם חלבון, 31 גרם שומן, ובסך הכל 519 קלוריות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. 11 אדם התרשמו מתכון זה. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. גשו לסופר וקנו בצל ירוק, בצל, חצי וחצי שמנת, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 58%. ציון זה הוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון מרק תירס ותפוחי אדמה עם נקניק איטלקי עדין, מרק תירס ותפוחי אדמה עם נקניק איטלקי עדין, ו מרק תירס נקניק תפוחי אדמה.

הוראות

1
במחבת מכינים נקניק לפי הוראות החבילה. מצננים מעט ופורסים לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
בקומקום מרק ממיסים חמאה ומטגנים בצל עד שהם רכים ומשחימים קלות.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
3
מוסיפים קמח, מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים בציר, על אש בינונית, תוך ערבוב מתמיד, עד שהוא מסמיך ומבעבע. מנמיכים את האש, מוסיפים תפוחי אדמה ומבשלים עד שהם כמעט רכים, בערך 10-12 דקות. מערבבים בהדרגה שמנת, תירס וטימין. ממשיכים להתבשל במשך 5 עד 7 דקות, תוך ערבוב מדי פעם. אל תתנו לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
4
מוסיפים נקניק מוכן,פלפל ובצל. ממשיכים לבשל במשך 5-10 דקות. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
5
מגישים ומקשטים בפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, ריזלינג

שרדונה, סוביניון בלאן וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי למרק. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחיתוך המרק העשיר והקרמי-או שאתה יכול ללכת גדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשירה וחמאתית. כרמי טלבוט קאלי הארט שרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
כרמי טלבוט קאלי הארט שרדונה
כרמי טלבוט קאלי הארט שרדונה
ביטוי פרי טהור של הכרם שלנו, טלבוט שרדונה, קאלי הארט הוא שופע ותוסס. השפעה מינימלית של יצרני יין מאפשרת לקאלי הארט שרדונה להציג את כוחם של כרמי האחוזה של טלבוט. האף העשיר והמזמין מציג תווים טרופיים בהירים הממשיכים על החיך, שם מחמיאים לטעמים מרעננים של אננס וטל דבש על ידי חומציות מרעננת. אמצע חיך נדיב מוביל לפרי הדר ופירות טרופיים ארוכים עם רמזים לאלון צרפתי ומינרליות.