קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות53
מגזין

משחק מטבח: סלמון עם חמאה ועגבנייה מתפוצצת

משחק מטבח: סלמון עם חמאה ועגבנייה מתפוצצת
משחק מטבח: סלמון עם חמאת אפיק ורוטב עגבניות פרץ עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 80 גרם חלבון 50 גרם של שומן, וסך הכל 835 קלוריות. 72 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם סוכר, תהליך טיפול בחום שלושת השלבים שלנו מבטיח להבי d כפול-d החדשניים שלנו ישר קצה עמידים, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 95% המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו אש איילנד פרץ עגבניות פסטה עם כדורי גבינת עיזים בערוגת לימון, Dorade עם תפוחי אדמה ורוטב עגבניות פרץ, ו פסטה ברוטב עגבניות שרי 15 דקות (מתכונים דומים).

הוראות

1
חמאה Herbed: בקערה של מעבד מזון להוסיף את כל מרכיבי חמאה herbed ולעבד עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
הסר לקערה ולהניח בצד.מחממים את המטגן ומרססים תבנית אפייה גדולה עם ספריי בישול. תניח בצד.רוטב עגבניות Burst: במחבת בינונית להגדיר מעל חום בינוני גבוה, להוסיף את שמן זרעי הגפן וחם.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
עלי טימין טריים טחונים, מופשטים מ-3 או 4 ענפים גדוליםעלי טימין טריים טחונים, מופשטים מ-3 או 4 ענפים גדולים
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
3
מוסיפים את שאלוט ושום וטחון עד ריחני ומתחיל להיות שקוף, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
4
מוסיף את העגבניות ו לטגן עד שהם מתחילים להתפוצץ, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
5
מוסיפים את היין, חומץ בלסמי, סוכר ופטרוזיליה ומורידים לנמוך. מבשלים במשך 5-7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
6
מניחים את פילה הסלמון על גיליון האפייה מוכן, מפזרים שמן זרעי ענבים, מלח ופלפל. לצלות במשך 6-7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
פילה סלמוןפילה סלמון
עלי טימין טריים טחונים, מופשטים מ-3 או 4 ענפים גדוליםעלי טימין טריים טחונים, מופשטים מ-3 או 4 ענפים גדולים
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
7
הסר מהתנור ומעל כל חתיכה עם מנה של חמאת הערווה ולאחר מכן חלק מרוטב העגבניות burst ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)12ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאהחמאה12ריבס, קצוץ טרי או קפואאירוע זה הוא ארוחת ערב מתקדמת party...so אל תשכח לבדוק את כל המתכונים האחרים וכלים CUTCO על ידי ביקור www.kitchen-play.comאירוע זה הוא ארוחת ערב מתקדמת party...so אל תשכח לבדוק את כל המתכונים האחרים וכלים CUTCO על ידי ביקור www.kitchen-play.com12ריבס, קצוץ טרי או קפואתהליך הטיפול בחום בן שלושת השלבים שלנו מבטיח שהלהבים החדשניים שלנו ® D ו-straight-edge עמידים, גמישים ומחזיקים בקצה חד כתערתהליך הטיפול בחום בן שלושת השלבים שלנו מבטיח שהלהבים החדשניים שלנו ® D ו-straight-edge עמידים, גמישים ומחזיקים בקצה חד כתער3sprigs1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב3שיני שוםשיני שום3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות ענביםעגבניות ענבים2(חוֹרֶף)שמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים2(חוֹרֶף)שמן זרעי ענבים (או שמן זית)שמן זרעי ענבים (או שמן זית)0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון3sprigsאורגנו טריאורגנו טרי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה איטלקית קצוצהפטרוזיליה איטלקית קצוצה1-2 כפות שמן זית כתית מעולהמתכון זה ישמש עם כל סוג של סלמון זמין יהיה טעים באותה מידה עם הליבוט או דג חרבמתכון זה ישמש עם כל סוג של סלמון זמין יהיה טעים באותה מידה עם הליבוט או דג חרב1סלמון שלם, על 3 ק סלמון שלם, על 3 ק " ג, עור לחתוך רוחב חכם ל 3 חתיכות אינץ12ריבס, קצוץ טרי או קפואסלמוןסלמון12ריבס, קצוץ טרי או קפואסלמון עם חמאה ועגבנייה מתפוצצתסלמון עם חמאה ועגבנייה מתפוצצת12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל, לפי הטעםמלח ופלפל, לפי הטעם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלות טחוןשאלות טחון12ריבס, קצוץ טרי או קפואאנחנו ממש חדים.אנחנו ממש חדים.1(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק12ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב עגבניות Burstרוטב עגבניות Burst3(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה12ריבס, קצוץ טרי או קפואלנצח להבטיח: לנצח ביצועים, חדות לנצח, ו 100% שביעות רצון הלקוחות להבטיחלנצח להבטיח: לנצח ביצועים, חדות לנצח, ו 100% שביעות רצון הלקוחות להבטיח12ריבס, קצוץ טרי או קפואהפוסט של היום הוא לסדרת המפלגה הפרוגרסיבית של משחק המטבח בשילוב עם סכו הפוסט של היום הוא לסדרת המפלגה הפרוגרסיבית של משחק המטבח בשילוב עם סכו " ם CUTCO והוא על כל סלמון12ריבס, קצוץ טרי או קפוא[הדפס][הדפס]

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה Trentadue La Storia. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.