קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות6
מגזין

מתאבנים סלמון צונן

מתאבנים סלמון צונן
אם 31 סנט למנה נופל בתקציב שלך, מתאבנים סלמון צונן עשוי להיות יוצא מן הכלל חלב חינם ו pescatarian מתכון לנסות. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 40 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 1g של שומן כל אחד. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו סלמון, עירית, לחם פומפרניקל למסיבות, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: מתאבנים סלמון, מתאבנים סלמון מעושן, ו מתאבנים סלמון טרטלט.

הוראות

1
פרוסת לחם בחצי באלכסון.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
2
מורחים על 1 כפית רוטב על לחם, העליון עם נתח קטן של סלמון.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
3
מפזרים עירית.
מרכיבים שתצטרך
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה אחוזת רושיולי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.