קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

מתכון המבורגר עוגת סרטן

מתכון המבורגר עוגת סרטן
מתכון המבורגר עוגת סרטנים עשויה להיות מה שחיפשתם. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 16 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 154 קלוריות. זה מתכון pescatarian מגישה 6 . מתכון זה מ kitchendaily.com יש 1 אוהדים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לך זרעי סלרי, מיונז, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: המבורגר עוגת סרטנים, המבורגר עוגת סרטנים, ו המבורגרים עוגת סרטנים צ'ספיק.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.