קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות27
מגזין

נזיד בקר ושעורה של סאני עם לחם פלפל פריך

נזיד בקר ושעורה של סאני עם לחם פלפל פריך
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל תבשיל בקר ושעורה של סאני עם לחם פלפל פריך. מנה אחת מכילה 678 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 37 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זה מושלם עבור סתיו. גשו לסופר וקנו גזר לחתוך תינוק, חצי באגט, שעורה אגס, וכמה דברים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-5 דקות. נסו תבשיל בשר מבושל איטי, בירה ושעורה בקערות לחם, תבשיל שעורה בקר, ו תבשיל שעורה בקר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 275 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
לעקוב ולחתוך פיסת נייר קלף כדי להתאים את הגודל של החלק העליון של התנור ההולנדי להשתמש כמכסה. תניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
בתנור הולנדי מעל חום בינוני גבוה, מוסיפים את החמאה ושמן זית. מתבלים את קוביות הבשר במלח ופלפל, וכאשר המחבת חמה מספיק, מוסיפים את הבשר. היזהר לבשל את הבשר בקבוצות אם אין מספיק מקום. (צפיפות יגרום מהביל, לא צורב.) לצרוב את הקוביות על כל אחד, ולאחר מכן בצד להסיר לצלחת עם כף מחורצת. בשומן שנותר מן הצורב, מוסיפים את הגזר, גזר לבן, סלרי, בצל, טימין,פפריקה, קמצוץ מלח וטחינה או 2 פלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בקרבקר
שמן זיתשמן זית
גזרגזר
פפריקהפפריקה
גזר לבןגזר לבן
חמאהחמאה
סלריסלרי
בצלבצל
פלפלפלפל
טימיןטימין
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבתמחבת
4
לטגן עד מכרז, על 8 דקות. להעלות את החום ויוצקים ביין. באמצעות כף עץ, לגרד את כל חתיכות על החלק התחתון של המחבת. להעלות את החום לרתיחה, ולאחר מכן להוסיף את קוביות בשר בחזרה לסיר יחד עם עלי המפרץ מרק בשר. מכסים בנייר קלף מוכן ומבשלים בתנור במשך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
מרק בשרמרק בשר
קוביות בשרקוביות בשר
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
כף עץכף עץ
תנורתנור
מחבתמחבת
סירסיר
5
ב 2 סימן שעה, להסיר את הקלף, הטעם, ואת העונה עם מלח, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
6
מוסיף את השעורה, ומערבבים 1 כוס מים אם התבשיל נראה יבש מדי. לבשל, מכוסה המכסה בפועל עבור צעד זה, עד השעורה מבושל דרך ומכרז, 40 עד 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שעורהשעורה
מיםמים
תבשילתבשיל
7
הסר מהתנור ומקשט עם פטרוזיליה קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מגישים עם לחם פלפל פריך.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
לחםלחם
9
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
מברשת שני הצדדים של פרוסות הלחם עם שמן זית מתבלים עם קמצוץ של מלח ופלפל משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
לחםלחם
11
מניחים על תבנית אפייה ואופים עד הקצוות של הלחם רק מתחילים להפוך זהב, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר חתוך תינוק, פרוס לדיסקים 1/4 אינץגזר חתוך תינוק, פרוס לדיסקים 1/4 אינץ1פרוסהחצי באגט צרפתי, לחתוך באלכסון לתוך 1 אינץחצי באגט צרפתי, לחתוך באלכסון לתוך 1 אינץ1או 2 עלי דפנהאו 2 עלי דפנה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)USDA choice בשר צ'אק, לחתוך לקוביות 1-inchUSDA choice בשר צ'אק, לחתוך לקוביות 1-inch1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1מעקבסלרי, גזוז וקצוץסלרי, גזוז וקצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואלחם פלפל פריך, להגשהלחם פלפל פריך, להגשה1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבש, כמו שיראזיין אדום יבש, כמו שיראז6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור קרקע גסמלח ופלפל שחור קרקע גס1(יכול להיות או להרחיק)פפריקה הונגריתפפריקה הונגרית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות6(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואפטרוזיליה קצוצה, לקישוטפטרוזיליה קצוצה, לקישוט1גזר לבן, מקולף וקצוץגזר לבן, מקולף וקצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעורה אגסשעורה אגס6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי