קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

נקניק וונטון כוכבים

נקניק וונטון כוכבים
זה עובד גם הר ד ' אובר במחיר סביר מאוד. אם יש לכם בצל ירוק, גבינת קולבי, פלפל חריף וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון של 25%, המנה הזו לא כל כך מרהיבה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון נקניק וונטון כוכבים, נקניק וונטון כוכבים, ו נקניק פיקנטי וונטון כוכבים.

הוראות

1
לחץ קלות על עטיפות וונטון על החלק התחתון ומעלה את דפנות כוסות המאפינס המיניאטוריות המשומנות.
מרכיבים שתצטרך
עטיפות Wontonעטיפות Wonton
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
2
אופים בחום של 350 כ - 5 דקות או עד שהקצוות משחימים.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
3
במחבת גדולה מבשלים נקניק על אש בינונית עד שכבר לא ורוד; מסננים. מערבבים פנימה את הגבינה, הפלפלים, הבצל ורוטב הסלט. כף כף מעוגלת לכל כוס וונטון.
מרכיבים שתצטרך
פריכיות שיפון מתובלות מרוסקות גספריכיות שיפון מתובלות מרוסקות גס
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
אופים 6-7 דקות או עד לחימום.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הבודגאס נברן דמה קאווה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
בודגאס נברן דמה קאווה
בודגאס נברן דמה קאווה
אחד מכמה קאבות וינטג ' שנעשו בספרד. דמה היא בעלת גוף מלא אך בהירה ופריכה. אחוזת נאבר סקלן מייצרת קאווה באיכות גבוהה מאז 1901. כל הקאבות המיוצרות כאן הן מכרמים שבבעלות האחוזה ובשליטתה. דמה מותססת בבקבוק (שמפנוז לה-מ ' - תוד) ומזדקנת בליס שלה במשך 24 חודשים.מערות נברן היא יצרנית קאווה פרימיום המשתמשת בענבים שגדלו באחוזה. נברן דמה היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניקה לגוף היין ולנפח, ופרלדה, המעניקה אופי חריף ובהיר החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי השמפניה ייהנו מ "פיז האיכר" הים תיכוני הזה עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הטרייה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.