קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות55
מגזין

נקניקייה חמה הונגרית וכד עדשים

נקניקייה חמה הונגרית וכד עדשים
נקניק הונגרי חם וכד עדשים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 52 גרם חלבון 62 גרם של שומן, וסך הכל 1028 קלוריות. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו עגבניות שימורים, שום, גזר מראש מגורר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: כד עדשים עם פטריות, בטטה, תרד, וכד עדשים, ו נקניק, פלפלים ובצל כד.

הוראות

1
מחממים סיר מרק בינוני על אש בינונית גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת, ואז מוסיפים נקניק לסיר וחומים ומתפוררים אותו, ואז מוסיפים שום, בצל ופטריות. מבשלים כמה דקות, ואז מוסיפים גזר, עדשים, תפוחי אדמה, מלח ופלפל, עלה דפנה, פפריקה או תערובת תחליפית ורוזמרין (עלים ייפלו מגבעולים כמו טבחים סטופ).
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטריותפטריות
עלי דפנהעלי דפנה
רוזמריןרוזמרין
גזרגזר
עדשיםעדשים
פפריקהפפריקה
נקניקנקניק
שוםשום
בצלבצל
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
3
מוסיפים עגבניות ומרק ומכסים סיר ואז להעלות את החום גבוה ומביאים לרתיחה. לחשוף סיר ולמקם חום בחזרה קצת אבל לשמור על כד ברתיחה מתגלגל טוב. מבשלים 15 דקות עד עד עדשים ותפוחי אדמה במכרז. לנבול בירוק בקבוצות קטנות, להסיר גבעולי רוזמרין ולכבות את החום.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
רוזמריןרוזמרין
עגבנייהעגבנייה
עדשיםעדשים
ירוקירוק
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
בואו לעמוד 5 דקות.
5
מגישים בקערות רדודות עם לחם וחמאה כדי לנגב את הכד. מחממים שאריות מדללים אותו עם מרק או מים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
לחםלחם
מרקמרק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק איטלקי חם בתפזורתנקניק איטלקי חם בתפזורת4ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאה, ללחםחמאה, ללחם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגורר מראש, זמין בשקים במחלקת התוצרת של השוקגזר מגורר מראש, זמין בשקים במחלקת התוצרת של השוק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב או צ'ארד, חבורה קטנה, ורידים הוסרו וקצוץכרוב או צ'ארד, חבורה קטנה, ורידים הוסרו וקצוץ1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן4ריבס, קצוץ טרי או קפואלחם פומפרניקל פריך, לעבור ליד השולחןלחם פומפרניקל פריך, לעבור ליד השולחן397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קצוץ אש קלויות, כגון מיור גלן או, עגבניות חתוכות לקוביות רגילותעגבניות קצוץ אש קלויות, כגון מיור גלן או, עגבניות חתוכות לקוביות רגילות1עלה דפנה, טרי או מיובשעלה דפנה, טרי או מיובש3sprigsרוזמרין טרי, בטקט על גבעוליםרוזמרין טרי, בטקט על גבעולים3ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשיםעדשים2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבתשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ2פטריות פורטבלו, זימים שרוטים, קצוציםפטריות פורטבלו, זימים שרוטים, קצוצים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל1גדולתפוח אדמה עמילני, מקולף וקצוץתפוח אדמה עמילני, מקולף וקצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פפריקה מעושנת (או להחליף תערובת של 2 כפיות כמון, 1 כפית פפריקה מתוקה 2 צובט פלפל קאיין)פפריקה מעושנת (או להחליף תערובת של 2 כפיות כמון, 1 כפית פפריקה מתוקה 2 צובט פלפל קאיין)