קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מגזין

נקניקיית ארוחת בוקר תוצרת בית בסגנון פליאו

נקניקיית ארוחת בוקר תוצרת בית בסגנון פליאו
נקניקיית ארוחת בוקר תוצרת בית בסגנון פליאו עשויה להיות מתכון טוב להרחבת קופסת מתכוני ארוחת הבוקר שלך. מתכון זה מכיל 8 מנות עם 151 קלוריות , 10 גרם חלבון ו -12 גרם שומן כל אחת. תמורת 46 סנט למנה , מתכון זה מכסה 9% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-44 יגידו שהוא הגיע למקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, פליאולית ותזונה ראשונית . גשו לסופר וקנו מלח כשר, רוזמרין, טימין ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 67% . אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו כריכים לארוחת בוקר תוצרת בית עם נקניקיית מייפל תוצרת בית, ביצה וגבינה , קדרת ארוחת בוקר קלה פליאו עם נקניק ונקניקיית ארוחת בוקר (Paleo, Keto, Whole30) .

הוראות

1
מערבבים יחד בשר חזיר טחון, מלח כשר, פלפל שחור, מרווה, טימין, רוזמרין, אגוז מוסקט, פלפל קאיין ופתיתי פלפל אדום בקערה. ללוש בידיים עד להטמעה יסודית. יוצרים 8 קציצות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פלפל קאייןפלפל קאיין
פלפל שחורפלפל שחור
חזיר טחוןחזיר טחון
תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד
רוזמריןרוזמרין
מוסקטמוסקט
כוסות מוצרלה מעושנת מגוררתכוסות מוצרלה מעושנת מגוררת
מרווהמרווה
ציוד שתשתמש בו
דלעת, שימוריםדלעת, שימורים
2
מניחים קציצות למחבת על אש בינונית; מבשלים עד להשחמה, 8 עד 10 דקות. הופכים את הקציצות וממשיכים לבשל עד לבישול מלא, 5 עד 8 דקות נוספות.
ציוד שתשתמש בו
תריסר טורטיות תירס בגודל 5 אינץ', רצוי לבנות, או קליפות טאקו מוכנותתריסר טורטיות תירס בגודל 5 אינץ', רצוי לבנות, או קליפות טאקו מוכנות