קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות22
ציון בריאות1
מגזין

נקניקיית שזיפים

נקניקיית שזיפים
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן וללא חלב מתכונים לקופסת המתכונים שלך, עקיצות נקניקיית שזיפים עשויות להיות מתכון שכדאי לנסות. מתכון זה משמש 22. מנה אחת מכילה 168 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. אם יש לכם רוטב סויה, ג'לי ענבים, נקניק וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 21%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם נשיכות עוגת שוקולד לבן שזיף סוכר, נקניק מזוגג שזיפים, ו הויסין" נקניק " וקבב שזיפים.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים נקניק על אש בינונית עד שכבר לא ורוד;מסננים ומניחים נקניק בצד. באותה מחבת מערבבים פנימה את הג ' לי, רוטב הסויה והחרדל. מבשלים, ללא כיסוי, במשך 5 דקות, תוך ערבוב מדי פעם. מחזירים נקניק למחבת ומחממים. מקררים שאריות.
מרכיבים שתצטרך
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא טורלי גפנים ישנות זינפנדל. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 70 דולר.
טורלי אולד וינס זינפנדל
טורלי אולד וינס זינפנדל