קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות42
מגזין

סודדו דה פסקאדו פרואני (תבשיל דגים פרואני)

סודדו דה פסקאדו פרואני (תבשיל דגים פרואני)
פרואני Sudado דה פסקדו (תבשיל דגים פרואני) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 362 קלוריות, 51 גרם של חלבון ו9 גרם של שומן. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 6 . גשו לסופר וקנו ממרח אג'י אמרילו, מלאי דגים, מלח גס ופלפל, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: Sudado de Pescado (תבשיל דגים בסגנון קולומביאני), Sudado de Pescado Al קוקו (תבשיל דגים עם קוקוס), ו סביצ'ה דגים פרואני.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. מארק ווסט פינו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.