קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

סודה גלידה מיושנת

סודה גלידה מיושנת
המתכון מיושן גלידה סודה יכול להתבצע בסביבות 5 דקות. המתכון הידידותי הואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב ופודמפ משרת 4 . מנה אחת מכילה 330 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-57 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה מושלם עבור קיץ. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 26%. ציון זה לא כל כך גדול. מתכונים דומים: סודה גלידה מיושנת, גלידת סודאן, ו סודה גלידה כתומה.

הוראות

1
יוצקים 1/2 כוס סודה למועדון לכל אחת מארבע כוסות גבוהות.
מרכיבים שתצטרך
מים מוגזיםמים מוגזים
2
מוסיפים 1/2 כוס גלידה לכל כוס. ממלאים כוסות עם סודה.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
3
מגישים מיד.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב את גלידת ונילן עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.