קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות68
מגזין

סופלה דלעת

סופלה דלעת
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סופלה דלעת. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 20 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 563 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לך אגוזי מלך, splenda, ג'ינג'ר הקרקע, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד splenda אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מייפל פקאן עם Splenda כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זה מובא לך על ידי recipes.prevention.com. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 87%. נסו סופלה דלעת, סופלה דלעת, ו סופלה דלעת עם טוד (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Chateau Jalousie Beaulieu בורדו Superieur עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Chateau Jalousie Beaulieu בורדו Superieur
Chateau Jalousie Beaulieu בורדו Superieur
שאטו Jalousie Beaulieu הוא יין משובח עם אף אלגנטי, מסומן על ידי פירות אדומים ותבלינים. החיך בעל מרקם בשרני וטאנינים עדינים.