קושירגיל
מוכן ב24 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

סטייק בוקרים עם קפה וצ'ילי רוב

סטייק בוקרים עם קפה וצ'ילי רוב
סטייק בוקרים עם קפה וצ'ילי רוב דורש כ -24 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-4 מנות. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב וידידותי ל-Fodmap מכיל 185 קלוריות , 32 גרם חלבון ו -5 גרם שומן למנה. זה יהיה להיט באירוע הסופרבול שלך. אם יש לכם קפה אספרסו טחון, פלפל, חרדל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. 39 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. כמה אנשים מאוד אהבו את המנה האמריקאית הזו. עם ציון של 93% , המנה הזו אדירה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם קאובוי סטייק עם קפה וצ'ילי רוב , קאובוי סטייק עם קפה וצ'ילי רוב וסטייק קאובוי קפה שפשוף סינטה .

הוראות

1
צפו איך מכינים את המתכון הזה.
2
מרססים מחבת טפלון גדולה בתרסיס בישול ומחממים אותה מראש על אש בינונית-גבוהה. בקערה קטנה מערבבים את כל מרכיבי השפשוף ומצפים היטב את הסטייק משני הצדדים. מבשלים סטייק במשך 14 דקות, הופכים פעם אחת, ל-medium עד מדיום-רייר. הניחו לסטייק לשבת 5 דקות לפני החיתוך.
מרכיבים שתצטרך
חבילות כל אחת) ג'לטין ליים, מחולקחבילות כל אחת) ג'לטין ליים, מחולק
סינטה עליונה, חתוכה כנגד הגרגר על ההטיה לשמונה רצועות 1/8 אינץ' או אצבעותסינטה עליונה, חתוכה כנגד הגרגר על ההטיה לשמונה רצועות 1/8 אינץ' או אצבעות
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
1 פובלנו צ'ילי, צלוי, קלוף וחתוך לקוביות1 פובלנו צ'ילי, צלוי, קלוף וחתוך לקוביות
שעועית גרבנזו, מושרית ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)שעועית גרבנזו, מושרית ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

ניתן לשלב סטייק עם פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים יותר משתלבים עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סוביניון. Belle Glos Las Alturas Vineyard Pinot Noir עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Belle Glos Las Alturas ויניארד פינו נואר
Belle Glos Las Alturas ויניארד פינו נואר
ממוקם באחד מהאתרים הניתנים לשתילה הגבוהים ביותר בהיילנדס סנטה לוצ'יה של מחוז מונטריי, ספסל בתולי זה מציע את כרם לאס אלטוראס, ימי חוף קרירים עם שמש עקבית ובסיס של אדמת טיט חולית גלוריה. התאמנו שיבוטים שונים של פינו נואר למדרונות בודדים ולתכונות הקרקע של הארץ. התשואות שלנו נשמרות נמוכות בכוונה על מנת לשמר את עוצמת הפרי שהבחירות המשובטות הללו העניקו לנו. בורדו כהה מאוד; ניחוחות של דובדבן שחור ואדמה מעובדת בשפע ותענוג לחושים. הפלטה מלאה, לעיסה ועשירה. הוא מצפה את הפה בטעמים של מילוי פאי פירות יער, תבלינים מתוקים ושזיפים, כולם עטופים במבנה מרקם מורכב שמוביל לגימור גמיש באלגנטיות שמצריך לגימה נוספת.