קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

סטייק חצאית בגריל

סטייק חצאית בגריל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סטייק חצאית בגריל. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 586 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 39 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. גשו לסופר וקנו פלפל הבנרו, דבש, מלח ופלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. מתכונים דומים: סטייק חצאית בגריל, סטייק חצאית בגריל, ו סטייק חצאית פהיטה בגריל.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. המרלו של מחוז פג ' ו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
מרלו מחוז פג ' ו
מרלו מחוז פג ' ו
צבע אודם עמוק, המרלו 2016 מציע ניחוחות ריחניים, שכבתיים של רימונים עסיסיים, תבלין אפייה וקמצוץ ארז. פירות עבותים של דובדבנים ובלקברי עוטפים את החיך. רמזים רכים של שקדים קלויים ווניל מגיעים לשיאם בגימור אלגנטי. טעים עכשיו, מרלו זה ימשיך להתבגר במשך 6-8 השנים הבאות.תערובת: 95% מרלו, 4% קברנה סוביניון, 1% פטיט סירה