קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות1
ציון בריאות24
מגזין

סטייק חצאית צלוי עם רוטב טבילה חזרת

סטייק חצאית צלוי עם רוטב טבילה חזרת
סטייק חצאית צלוי עם רוטב טבילה חזרת עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 813 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 52 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 20 דקות. אם יש לכם רוטב הויסון, חזרת, זנגביל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכונים דומים: סטייק צלוי ברוטב חזרת, סטייק חצאית במרינדה & צלוי, ו סטייק חצאית סלט תפוחי אדמה חזרת.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. Wild & Wilder המרלו המציגים עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Wild & Wilder המרלו המציגים
Wild & Wilder המרלו המציגים
המציגה מלאה שזיף עשיר ופרי דמסון על האף. אלון המשמש הוא מתבלט על החיך אשר נשלט על ידי טעמי ברי אדומים עשירים תוך הצגת גם ניואנסים ארציים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.