קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

סטייק סינטה קל במרינדה

סטייק סינטה קל במרינדה
סטייק סינטה קל במרינדה יכול להיות בדיוק המתכון ללא גלוטן וללא חלב שחיפשתם. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-43 גרם חלבון, 20 גרם שומן ובסך הכל 391 קלוריות. תמורת 3.34$ למנה מקבלים מנה עיקרית שמגישה 4. המתכון הזה אהוב על 145 אוכלי אוכל וטבחים. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד ליום האהבה. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש מיץ תפוחים, רוטב סויה, אורגנו ושמן זית. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. עם ציון ספונקולרי של 78%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: סטייק סינטה קל במרינדה, סטייק סינטה במרינדה וסטייק סינטה במרינדה.

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, מערבבים את מיץ התפוחים, רוטב הסויה, השמן והתבלינים.
מרכיבים שתצטרך
Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
מוסיפים את בשר הבקר; לאטום שקית ולהפוך למעיל. מקררים לפחות שעה.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
3
מסננים וזורקים את המרינדה. צולים סטייק, מכוסה, על אש בינונית במשך 8-10 דקות מכל צד או עד שהבשר מגיע לעשייה הרצויה (עבור מדיום-רייר, מדחום בשר צריך לקרוא 145°; בינוני, 160°; עשוי היטב, 170°). להגשה פורסים דק על הדגן.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
אגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוףאגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוף
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

סטייק סינטה בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים יותר משתלבים עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סוביניון. אתה יכול לנסות את Masia de la Luz Cava Brut. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-12 דולר לבקבוק.
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
תוסס ואינטנסיבי, לקאווה הזו יש תווים יפים של תפוח ירוק ודבש, כמו גם חומציות מרעננת. מושלם כאפריטיף ועם כל מתכון בהשראת פירות ים.