קושיקשה
מוכן ב1 ש, 29 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

סטייק עין צלוי טוסקני

סטייק עין צלוי טוסקני
סטייק צלוי טוסקני עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 393 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 32 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו ממרח צלייה טוסקני, סטייקים עם צלעות, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. נסו סטייק טונה בגריל בסגנון טוסקני, סטייקים סלמון בגריל עם צ'יפוטלה-רוטב פונזו ושעועית ירוקה בגריל, ו צלע טוסקנה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות מרלו Grgich Hills Estate. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 47 דולר לבקבוק.
Grgich Hills Estate Merlot
Grgich Hills Estate Merlot
מרלו אקלימי קריר עם טעמי פירות בהירים וחומציות נעימה מהפה מהכרמים של גבעות גריץ ' בדרום עמק נאפה, הגדל ללא דשנים מלאכותיים, חומרי הדברה או קוטלי עשבים. עם ניחוחות מורכבים להפליא של חמוציות, ארז ואגוזי לוז קלויים, יין זה הוא השותף המושלם עם בשר טנדרלוין, מתלה של כבש או חזיר קלוי.