קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

סטייק פהיטות עם זיגוג רימונים

סטייק פהיטות עם זיגוג רימונים
סטייק פהיטות עם זיגוג רימונים יכול להיות בדיוק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 523 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור יום ולנטין. אם יש לכם אבוקדו, סטייק חצאית, אבקת צ'ילה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 10 דקות. נסו חצאית רימון מזוגגת טאקו סטייק עם כרוב אדום כבוש Guacamole פיקנטי, פהיטות סטייק חצאית, ו פהיטות סטייק חצאית (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור לשפשף: בקערה קטנה, להוסיף את השום, אבקת צ ' ילה, מלח, סוכר חום כמון.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
סוכר חוםסוכר חום
שוםשום
כמוןכמון
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
לשפשף את תערובת התבלינים על סטייק החצאית כולו ולתת לשבת במשך 25 עד 30 דקות בצלחת או תיק מחדש sealable.
מרכיבים שתצטרך
סטייק חצאיתסטייק חצאית
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
3
עבור זיגוג: בינתיים, לטאטא את החומרים זיגוג רימון יחד בסיר קטן. מביאים לרתיחה על חום בינוני ומבשלים עד מעובה, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
רימוןרימון
זיגוגזיגוג
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
4
להסיר מהחום ולהניח בצד.
5
עבור סטייק וירקות: מחבת גריל מחבת על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
6
מניחים את הסטייק, בצל ופלפלים על הגריל, אם הכל מתאים. אם לא, לבשל את הסטייק הראשון ולאחר מכן כמו סטייק נח char את הירקות. מבשלים את הסטייק במשך 3 עד 4 דקות לכל צד עבור מדיום-רייר.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פלפליםפלפלים
בצלבצל
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
תן מנוחה במשך 5 דקות לפני חיתוך נגד התבואה. אתה רוצה שהירקות יתרככו וישרפו, כדי שהם יוכלו להישאר על הגריל כשהסטייק ינוח, בערך 10 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
דגניםדגנים
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
מגישים את סטייק פרוס, בצל ופלפלים בצד של טורטיות מחוממות, סלסה טרי, אבוקדו פרוס, גבינה זיגוג רימון.
מרכיבים שתצטרך
סטייק פרוססטייק פרוס
רימוןרימון
טורטיהטורטיה
אבוקדואבוקדו
פלפליםפלפלים
גבינהגבינה
בצלבצל
זיגוגזיגוג
סלסהסלסה

מרכיבים

1אבוקדו, פרוסאבוקדו, פרוס3(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2(חוֹרֶף)אבקת צ'ילהאבקת צ'ילה11 קילו קישואים,עמילן תירסעמילן תירס6ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת מונטריי מגוררת או cotijaגבינת מונטריי מגוררת או cotija86-inchs(6 אינץ') טורטיות קמח, התחמם (מומלץ: סוחר של ג'ו)(6 אינץ') טורטיות קמח, התחמם (מומלץ: סוחר של ג'ו)2ציפורןשום, מגורדשום, מגורד11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1גדולבצל ספרדי, שורש פרוס לטיפבצל ספרדי, שורש פרוס לטיפ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ רימוניםמיץ רימונים1פלפל אדום, זרע ופרוספלפל אדום, זרע ופרוס6ריבס, קצוץ טרי או קפואסלסה טרייהסלסה טרייה680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק חצאית, לחתוך לחתיכות שיתאימו על הגריל שלךסטייק חצאית, לחתוך לחתיכות שיתאימו על הגריל שלך1פלפל צהוב, זרע ופרוספלפל צהוב, זרע ופרוס

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו עמק אלכסנדר מטנזאס עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.