קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות69
מגזין

סטייק פלפל מזרחי

סטייק פלפל מזרחי
סטייק פלפל מזרחי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 258 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לכם כוסברה טחון, רוטב סויה, שמן שומשום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. מתכונים דומים: סטייק מזרחי, סלט סטייק מזרחי, ו סלט סטייק מזרחי.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו חוות ברינג ' ר האוול (Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch) עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו חוות בנקרופט 2006 הוא צבע נופך עשיר, וגומיות עם טעמים של פירות שחורים בשלים, תבלינים חומים וקמצוץ של גרידה כתומה. הטאנינים המעודנים שלה ועומק הטעם הופכים אותו לאחד היינות הזכורים ביותר של ברינגר מהר האוול.תערובת: 93% מרלו, 4% קברנה סוביניון ו-3% קברנה פרנק