קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות82
מגזין

סטייק צלוי וירקות בלסמיים

סטייק צלוי וירקות בלסמיים
סטייק צלוי וירקות בלסמיים הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 26 גרם חלבון 27 גרם של שומן, וסך הכל 399 קלוריות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לך חומץ בלסמי, מלח ופלפל כשרים, סטייק פלנק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: סטייק צלע צרוב עם ירקות מוקפצים ויניגרט בלסמי מהיר, סטייק בלסמי ושום צלוי, ו סטייק צלוי אסיאתי עם ירקות.

הוראות

1
גריל חום לחום בינוני גבוה. מתבלים את הסטייק עם 1/2 כפית מלח ו 1/2 כפית פלפל. גריל כדי doneness הרצוי, 4 עד 5 דקות לכל צד עבור בינוני-נדיר.
מרכיבים שתצטרך
2
העברה ללוח חיתוך ולתת לנוח 5 דקות לפני חיתוך. בינתיים, לצחצח את שני הצדדים של חצילים ופלפלים עם 3 כפות של השמן. מתבלים עם 1/2 כפית מלח ו 1/4 כפית פלפל. גריל עד מכרז, 4 עד 5 דקות לכל צד. בקערה קטנה, לשלב את השמן הנותר, חומץ, שום ופטרוזיליה. מחלקים את הסטייק והירקות בין צלחות בודדות. כפית את הרוטב על הירקות או לשרת בצד.טיפ: כדי לשרת את הארוחה הזאת לקהל, להכפיל את המתכון ולעשות את זה כמה שעות מראש. מקררים, ואז מגישים בטמפרטורת החדר. אתה יכול להשתמש בשאריות בכריכים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו שני ויינס עמק קולומביה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 7 דולר לבקבוק.
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
זה יין פירות קדימה מוגדר על ידי ניחוחות וטעמים של פטל וblackberry. ביטויים של קפה וקקאו מסגרת החיך באמצע, ו spiceround את הסיום רך, קטיפתי.