קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות81
מגזין

סטייק צלוי עם רוטב פטרוזיליה חריף

סטייק צלוי עם רוטב פטרוזיליה חריף
סטייק צלוי עם רוטב פטרוזיליה חריף הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 61 גר' של חלבון, 41 גרם של שומן, וסך הכל 639 קלוריות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. מתכון זה מן הידית יש חום 4 אוהדים. גשו לסופר וקנו את שמן זית, עלי פטרוזיליה, שיני שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב חומץ היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דובדבנים-ברי כקינוח. עם כפית מתכונים דומים: סטייק צלע עם רוטב פטרוזיליה-שום, סטייק צלע ברוטב פטרוזיליה וסויה טרי, ו סטייק צלוי מתובל עם סלט מלפפון.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו שני ויינס עמק קולומביה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 7 דולר לבקבוק.
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
זה יין פירות קדימה מוגדר על ידי ניחוחות וטעמים של פטל וblackberry. ביטויים של קפה וקקאו מסגרת החיך באמצע, ו spiceround את הסיום רך, קטיפתי.