קושירגיל
מוכן ב24 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

סטייק קאובוי עם קפה ומשפשף צ'ילי

סטייק קאובוי עם קפה ומשפשף צ'ילי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סטייק קאובוי עם קפה וצ'ילי לשפשף. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון ידידותי fodmap מגישה 4 . מנה אחת מכילה 184 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. 7 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לך קפה אספרסו טחון, מלח, סוכר חום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקפה הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קפה ' תה ' עוגות כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 24 דקות. מתכונים דומים: קפה קאובוי שפשף סטייק סינטה, צ'ילי סטייק קאובוי, ו קפה קאובוי שפשף סטייק W / סלט ירקות קצוץ טרי.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
לרסס מחבת nonstick גדולה עם ספריי בישול לחמם אותו מעל חום בינוני גבוה. בקערה קטנה לשלב את כל החומרים עבור לשפשף ואת המעיל את הסטייק היטב משני הצדדים. לבשל סטייק במשך 14 דקות, הופך פעם אחת, בינוני עד בינוני-נדיר. אפשר סטייק לשבת במשך 5 דקות לפני חיתוך.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. Wild & Wilder המרלו המציגים עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Wild & Wilder המרלו המציגים
Wild & Wilder המרלו המציגים
המציגה מלאה שזיף עשיר ופרי דמסון על האף. אלון המשמש הוא מתבלט על החיך אשר נשלט על ידי טעמי ברי אדומים עשירים תוך הצגת גם ניואנסים ארציים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.