קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

סטייקי צלעות בגריל

סטייקי צלעות בגריל
סטייקי צלעות בגריל עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 548 קלוריות, 49 גרם חלבון, ו 32 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 26% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הרביעי ביולי יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם סוכר חום, סטייקי צלעות בקר, רוטב סויה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בג'ינג'ר הטחון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר מגובש כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 64%. הציון הזה מוצק. נסו סטייקי ריביי "בגריל קר" עם גרמולטה, סטייקים ריביי מפולפלים, ו סטייקים ריביי מפולפלים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו רוטב סויה, בצל, סוכר חום, שום, ג ' ינג ' ר ופלפל; מוסיפים את הסטייקים. חותם תיק ולהפוך מעיל. מקררים 8 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
מסננים וזורקים את המרינדה. גריל סטייקים, מכוסה, על אש בינונית 5-7 דקות מכל צד או עד שהבשר מגיע לאלילות הרצויה (עבור בינוני-נדיר, מדחום צריך לקרוא 145; בינוני, 160;; כל הכבוד, 170 גרם).
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. ג ' נר5 מרלו עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
5 מרלו
5 מרלו
# 40 חובב יין למעלה 100 בסט ביי של 2019