קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

סיר סינטה העליון

סיר סינטה העליון
סיר סינטה חם העליון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . מנה אחת מכילה 341 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. 17 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך מרק בשר בקר, פלחי לימון, קמחי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאנה קוטה עם רוטב סנטו תות-Vin כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכונים דומים: מרק פשטידת עוף בסיר מיידי, סיר אינסטנט ספגטי עם רוטב בשר, ו רוטב הפאדג'החם הטוב ביותר.

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר בינוני, כבד על חום בינוני גבוה עד חם. מערבבים את הפטריות ומבשלים עד הזהב, כ 6 דקות. מערבבים את השום וג ' ינג ' ר ומבשלים, ערבוב עד הזהב, על 5 דקות. מוסיפים את מרק הבשר, 2 כוסות מים, רוטב הסויה ו 1/2 כפית כל מלח ופלפל ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרק בשרמרק בשר
פטריותפטריות
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
חותכים את הסטייק לרצועות דקות ומחלקים בין 4 קערות הגשה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים 1/2 כוס אורז על גבי. מתבלים את המרק במלח ופלפל, ואז מצקים לקערות. מחלקים את המלפפונים, בצל ירוק, צ 'ילה וקימצ' י בין הקערות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מלפפוןמלפפון
בצל ירוקבצל ירוק
קמחיקמחי
מרקמרק
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
4
מגישים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו האספסוף עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.