קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות72
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אורז & הודו תאילנדי

סלט אורז & הודו תאילנדי
זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לך עלים כרוב, מים, חמאת בוטנים חלקה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: הודו בסגנון תאילנדי אורז מטוגן, טורקי תאילנדי אורז חום חסה עוטפת, ו פיתות סלט הודו תאילנדי.

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בסמטי חוםאורז בסמטי חום1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר טרי מגורדג'ינג'ר טרי מגורד3(חוֹרֶף)מנטה טרי קצוץ גסמנטה טרי קצוץ גס2ציפורןשום, טחוןשום, טחון11 קילו קישואים,1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד רך או עלי כרובתרד רך או עלי כרוב3(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב נאפה מגוררכרוב נאפה מגורר1גדולפלפל אדום, קצוץ דקפלפל אדום, קצוץ דק1קטןבצל אדום, קצוץ דקבצל אדום, קצוץ דק2(חוֹרֶף)choppedc גס קלוי בוטנים מלוחיםchoppedc גס קלוי בוטנים מלוחים0(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם3(חוֹרֶף)חמאת בוטנים חלקה בסגנון טבעיחמאת בוטנים חלקה בסגנון טבעי340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה הודו נטול עצמות, לחתוך לרוחב לרצועותחזה הודו נטול עצמות, לחתוך לרוחב לרצועות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

תאילנדי עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הבומונט הופ מרגריט צ ' נין בלאן עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
פירות טריים, נקיים וחזקים.תואם בצורה מבריקה עם פירות ים במיוחד צדפות וכל מאכל אסייתי חריף להפליא.