קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אחי טונה צרוב עם מזקאן פונזו

סלט אחי טונה צרוב עם מזקאן פונזו
סלט טונה צרוב Ahi עם Ponzu Mizkan עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 598 קלוריות, 55 גרם חלבון ו 36 גרם שומן. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %42 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לכם סושי כיתה ahi סטייק טונה, אצות קלויות, roes tobikko, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. מתכונים דומים: סלמון צרוב עם חלפיניו פונזו, רוב פוינט לומה פונזו טונה, ו טונה עם רוטב פונזו הדרים.

הוראות

1
לשפשף ולתבל את סטייק הטונה ahi עם Shichimi Togarashi, במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
Shichimi TogarashiShichimi Togarashi
Ahi סטייק טונהAhi סטייק טונה
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
2
לחמם מחבת על חום בינוני ולהוסיף קצת שמן זית כדי לצפות את המחבת. צרוב בכל צד של סטייק הטונה ahi במשך כ -30 שניות או ברגע פני השטח הופך אטום. תתחלקו ותנו לקרר להיכנס למקרר.הכן את הרוטב על ידי ערבוב כל החומרים together.To מגישים, זורקים את הסלט עם הרוטב ומחלקים את הסלט לקערות מנה בודדות. חותכים את הטונה ahi לחתיכות ולהניח אותם על הסלט.
מרכיבים שתצטרך
Ahi טונהAhi טונה
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים קצת Tobikko, אצות קלויות מגורסות, ושומשום כמו תוספות ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
אצותאצות
מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה Ahi עובד ממש טוב עם מרלו, פינו נואר, יין רוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, "בשרני" דגים כמו טונה ahi בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם שלך ahi tunan מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו רוברט מונדבי נאפה עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Robert Mondavi Napa Merlot
Robert Mondavi Napa Merlot
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים באזורים שונים של עמק נאפה, כולל אזורי קרנרוס, סטאגים זינוק ואוקוויל. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, שקיעה מורחבת, הזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי וביקבוק ללא סינון, שיפרו את המורכבות של היין. יין זה טעים עם מנות רבות וגבינות. אחד הזיווגים האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם פטריות בר ומילוי אגוז. רגל צלוי של כבש, שפשף עם עשבי תיבול ריחניים ותבלינים, או בשר חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם טעמים חושניים של היין.