קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות7
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט ביצי סלמון מעושן

סלט ביצי סלמון מעושן
סלט ביצי סלמון מעושן הוא ללא חלב ופסקאטרי מנה עיקרית. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 15 גרם חלבון, 39 גרם שומן, ובסך הכל 523 קלוריות. המתכון הזה מכסה 17% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם מיונז, פלפל, עשב שמיר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בפלפל אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם קינוח מנטה קל כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 45%. ציון זה מוצק. נסו סלט ביצי סלמון מעושן, סלט סלמון מעושן, ו סלמון מעושן חם וסלט ביצים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את חמשת המרכיבים הראשונים. מערבבים פנימה את הביצים והסלמון.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מניחים 1/3 כוס בתחתית כל קרואסון; למעלה עם עלי תרד ולהחליף צמרות קרואסון.
מרכיבים שתצטרך
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
קרואסוןקרואסון

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף קל, נמוך טאנין כמו פינו נואר, משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שתוכלו לנסות הוא דומינטריקס יקב עירום, עמק וילמט, פינו נואר. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-45 דולר.
עירום יקב סאדו, וילמט העמק, פינו נואר
עירום יקב סאדו, וילמט העמק, פינו נואר
ליים יער מפנה את מקומו לפירות חמוציות ופטל עדינים. על החיך פירות יער אדומים עסיסיים לפתות כמו טאנינים רכים להוביל לסיים קלוי וארוך