קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות77
מגזין

סלט ברווז מזרחי

סלט ברווז מזרחי
סלט ברווז מזרחי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 426 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו ג'ינג'ר שורש, רוטב סויה, עגבניות צ' רי פונטה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 28 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו סלט ברווז מזרחי, סלט קראנץ ' סיני-סלט פריך עם רוטב מזרחי מושלם עבור אחר צהריים קיץ, ו סלט מזרחי.

הוראות

1
תנור חום ל 200C / מאוורר 180c / גז
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
להבקיע את העור של השדיים ברווז העונה.
מרכיבים שתצטרך
חזה ברווזחזה ברווז
3
מחממים מחבת ללא מקל על חום גבוה, מוסיפים את הברווז, עור בצד למטה, ומבשלים 4 דקות או עד שהעור פריך. הפוך במהירות חום את החלק התחתון, ולאחר מכן להעביר מגש אפייה.
מרכיבים שתצטרך
ברווז שלםברווז שלם
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
4
מערבבים את מרכיבי ההלבשה יחד וכפית כל אבל 2 כף ממנו על הברווז. צולים את הברווז במשך 10 דקות עבור ורוד, יותר אם אתה מעדיף.
מרכיבים שתצטרך
ברווז שלםברווז שלם
5
הסר מהתנור ולאפשר לנוח במשך 4 דקות, ואז לחתוך לרצועות. 3 לזרוק יחד את הסלט, עגבניות, בצל אביב ופרוסות ברווז.
מרכיבים שתצטרך
בצל אביבבצל אביב
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ברווז שלםברווז שלם
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
6
טפטוף מעל ההלבשה הנותרת ומגישים.

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן הן אפשרויות נהדרות לסלט. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה GEN5. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 9 דולר.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.