קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

סלט ג'לטין קינמון

סלט ג'לטין קינמון
סלט ג'לטין קינמון עשוי להיות רק הר ד' אובר שאתה מחפש. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב משרת 4 . מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 2 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 163 קלוריות. 6 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות ו -5 דקות. מתכון זה מכלמתכונים דורש רסק תפוחים, תערובת ג'לי פטל, סוכריות קינמון ומים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 9%. ציון זה הוא בלתי אפשרי. מתכונים דומים: סלט ג'לטין קינמון, 7 שכבת סלט ג'לטין, ו סלט ג'לטין פירות.

הוראות

1
בקערת הגשה קטנה מערבבים יחד את הג 'לטין והמים הרותחים עד להמסה מלאה של הג' לטין. מערבבים פנימה סוכריות קינמון עד להמסה, ואז מערבבים פנימה את רסק התפוחים. מצננים עד להתייצבות, כ -3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
רסק תפוחיםרסק תפוחים
קינמוןקינמון
ממתקיםממתקים
ג ' לטיןג ' לטין
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. יין אחד שתוכלו לנסות הוא טנוטה די נוזולה לה ברוניצ ' ה שרדונה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
טנוטה די נוזול לה ברוניש שרדונה
טנוטה די נוזול לה ברוניש שרדונה
נוזולה לה ברוניצ ' ה הוא ביטוי אלגנטי וייחודי לזן שרדונה, עם זר נקי וריחני של פירות לבנים וטרופיים המקוזזים בניואנסים קלים של טוסט. על החיך, הוא מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגשת על ידי חומציות טריים ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כללי של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, שמסתיים בנימה טעימה עדינה.