קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות65
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט טאקו גורמה דרום מערב בקי או נאצ'וס עם סטייק

סלט טאקו גורמה דרום מערב בקי או נאצ'וס עם סטייק
המתכון של בקי גורמה סלט טאקו Southwestern או נאצ'וס עם סטייק יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בסביבה 35 דקות. מתאבן זה יש 773 קלוריות, 48 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %48 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך כוסברה טחון, אבקת צ'ילי, שעועית כליות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו סלט טאקו BLT הדרום מערבי, סלט טאקו דגים דרום-מערבי, ו סלט טאקו עוף דרום-מערבי (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת גדולה או ווק.
מרכיבים שתצטרך
שמנת ללא שומןשמנת ללא שומן
ציוד שתשתמש בו
1/2 ליטר שמנת חמוצה ללא שומן1/2 ליטר שמנת חמוצה ללא שומן
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
2
מוסיפים בצל ופטריות. מבשלים על אש בינונית גבוהה במשך 10 דקות, ערבוב מדי פעם (עד להשחמה יפה).
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים רצועות בקר ותבלינים לפי הטעם (אני משתמש בשפע של שום!). מערבבים היטב למעיל. מבשלים @ 10 דקות יותר, ערבוב מדי פעם, עד doneness הרצוי.לסלט טאקו:.
מרכיבים שתצטרך
1/4 קילו פטריות צדפה, פרוסות1/4 קילו פטריות צדפה, פרוסות
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
4
מגישים בשר חם על גבי מיטות של חסה מעורבת, עגבניות, שעועית, תירס, זיתים שחורים פרוסים, בצל ירוק, פרוסות אבוקדו, לסחוט מיץ ליים טרי, וצ ' יפס מתפורר (ראה רשימה של תוספות).עבור נאצ ' וס:לחלופין, שכבת בשר התוספות האהובות עליך בין שכבות של שבבי טורטילה, העליון עם גבינה מגוררת, פופ לתוך המיקרוגל לרגע, רק עד גבינה מותכת.למעלה עם מנה של שמנת חמוצה מקסיקנית או רוטב חווה, קורטוב של אבקת צ ' ילי, וסחיטה של סיד טרי.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
פרוסות אבוקדופרוסות אבוקדו
רוטב ראנץרוטב ראנץ
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
זיתים שחוריםזיתים שחורים
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
שמן זית כתית מעולה של גויהשמן זית כתית מעולה של גויה
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1/4 קילו פטריות שיטאקי, פרוסות1/4 קילו פטריות שיטאקי, פרוסות
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה

מרכיבים

1פרוסהאבוקדו טריאבוקדו טרי680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר, רצועות פרוסות דק מאודבשר בקר, רצועות פרוסות דק מאוד6ריבס, קצוץ טרי או קפואזיתים שחורים פרוסיםזיתים שחורים פרוסים6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל צ'ילי קצוץפלפל צ'ילי קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף6ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל6ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'יפס טורטייה תירס אפוי טריצ'יפס טורטייה תירס אפוי טרי6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלפפון פרוס דקמלפפון פרוס דק6ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות טריות חתוכות (השתמשתי בקרימיניס)פטריות טריות חתוכות (השתמשתי בקרימיניס)6ריבס, קצוץ טרי או קפואשום טחון, לפי הטעםשום טחון, לפי הטעם6ריבס, קצוץ טרי או קפוארסק שום, לפי הטעםרסק שום, לפי הטעם6ריבס, קצוץ טרי או קפואאבקת שום, לפי הטעםאבקת שום, לפי הטעם6ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס6ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname6ריבס, קצוץ טרי או קפואטריז ליים טריטריז ליים טרי6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמנת חמוצה מקסיקנית (או רוטב ראנץ)שמנת חמוצה מקסיקנית (או רוטב ראנץ)3(חוֹרֶף)שמן זית (או שמן צמחי)שמן זית (או שמן צמחי)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אדומה כהה, שטופה ומרוקנתשעועית אדומה כהה, שטופה ומרוקנת6ריבס, קצוץ טרי או קפואשעועית מטוגנתשעועית מטוגנת142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)האהוב עליך מראש שטף סלט ירקות מעורביםהאהוב עליך מראש שטף סלט ירקות מעורבים6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל6ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות1( חצילים)בצל לבן, קצוץבצל לבן, קצוץ

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 58 דולר לבקבוק.
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
הבציר 2016 של פינו רכס האזמרגד שלהם הוא ממוקד במיוחד ותוסס, לראווה להפליא שורשי העמק הירוק שלה. דובדבן בהיר, קופסת סיגרים, וניחוחות עוגת ריבס מובילים את הדרך, ואחריו ריחות כהים יותר של אוכמניות, אוכמניות, ופריחת פטל לאחר זמן בכוס. הערות מלוחות של קורנית, הל וציפורן לספק שכבה נוספת של מורכבות. הפה מלא פרי מתוק של דובדבן/ברי קטיפה, נישא על טאנינים המשרד, נותן את היין כי חושניות שמחזיק אותך חוזר לעוד. עוגת דובדבנים כהה עם תבלינים אגוז מוסקט מהדהדת בגימור האנרגטי. התווים המלוחים, החריף של גבינת צ ' דר עז מיושנת מביאים את הפרי המתוק ביין, כמו גם בשר חזיר מעושן מעושן, או ברוסקטה פטריות.