קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות33
מגזין

סלט טונה עם איולי לימון

סלט טונה עם איולי לימון
סלט טונה עם לימון Aïoli הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. מתאים ל-8 מנות. מנה אחת מכילה 127 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 1 גר' של שומן. אם יש לכם בצל, סבתא סמית תפוח, לימון aïoli, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הלימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. עם כפית נסו טונאן בגריל וסלט כתום עם לימון מסוכר וירקות מעורבים עם איולי צ'ילי וטויל עשב, טונה לימון-איולי ברוסקטה, ו המבורגר טונה עם איולי לימון Paprikan (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד את כל החומרים; מכסים ומקררים 2 שעות.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות Wild & Wilder המרלו Exhibitionist. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
Wild & Wilder המרלו המציגים
Wild & Wilder המרלו המציגים
המציגה מלאה שזיף עשיר ופרי דמסון על האף. אלון המשמש הוא מתבלט על החיך אשר נשלט על ידי טעמי ברי אדומים עשירים תוך הצגת גם ניואנסים ארציים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.