קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

סלט טונה תפוחים דרומי

סלט טונה תפוחים דרומי
סלט טונה תפוח דרומי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 255 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 13 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-42 היו אומרים שזה פגע במקום. . הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. אם יש לכם תפוח, מלח ופלפל טחון, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון לאוהדים של מזון דרומי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 86%. מתכונים דומים: כריך סלט טונה דרומי, דרום פקאן וסלט תפוחים, ו סלט טונה תפוחים חמוציות.

הוראות

1
מערבבים את הטונה, שמן זית, מיונז, תפוח, בצל, תבלין ושמיר יחד בקערה עד מעורב באופן שווה. מתבלים במלח ופלפל. אתה יכול לשרת באופן מיידי, אם כי הוא טעם הרבה יותר טוב לאחר בקירור לילה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיונזמיונז
שמן זיתשמן זית
להתענגלהתענג
תפוחתפוח
בצלבצל
שמירשמיר
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרלו אספסוף. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.