קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות17
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

סלט כרוב סיני

סלט כרוב סיני
אם יש לך לימון, mesclun, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו סלט כרוב סיני, סלט כרוב סיני / סלט כרוב סיני, ו סלט כרוב עוף סיני מוקפץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, לטאטא את רוטב הויסין עם חומץ, מיץ ליים, שמן שומשום וסוכר, ערבוב כדי לפזר את הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
2
בסיר גדול, חום 1 אינץ ' של שמן צמחי ל 35
מרכיבים שתצטרך
3
לשבור את האטריות ל 2 אשכולות שווים.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים אשכול אחד לשמן החם; מטגנים עד שהאטריות מתנפחות ומלבינות, כ-5 שניות. באמצעות כפית מחוררת, להעביר את האטריות מגבות נייר כדי לנקז. חזור עם האשכול שנותר.
מרכיבים שתצטרך
5
לסחוט את חצי הלימון לתוך קערה בינונית של מים. מקלפים את שורש הבדוק, חותכים אותו לרצועות 2 על 1/4 אינץ ' ומשרים את מי הלימון במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
להביא סיר בינוני של מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
7
לנקז את בורדוק.
8
מוסיפים אותו לסיר ומבשלים על אש גבוהה עד פריך במכרז, על 3 דקות.
9
לנקז ולתת מגניב.
10
בקערה גדולה, לזרוק את המסקלון עם כרוב אדום וירוק, סלרי, גזר, בצל ירוק, jicama, מלפפון, אפונה שלג, כוסברה ו בורדוק.
מרכיבים שתצטרך
11
תוסיף את התחבושת ותזרוק למעיל.
12
תעביר את הסלט למגש. למעלה עם אטריות מטוגנות, מקשטים עם בזיליקום ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2(חוֹרֶף)עלי בזיליקום פרוסים דקעלי בזיליקום פרוסים דק1קטןגזר, לחתוך לרצועות julienned 2 אינץגזר, לחתוך לרצועות julienned 2 אינץ1צלע גדולהצלע סלרי גדולה, חתוכה לרצועות julienned 2 אינץצלע סלרי גדולה, חתוכה לרצועות julienned 2 אינץ43אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות צלופן מיובשותאטריות צלופן מיובשות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה קצוצהכוסברה קצוצה0מלפפון ללא זרעים, קלופים וחותכים לרצועות julienned 2 אינץ (1/2 כוס)מלפפון ללא זרעים, קלופים וחותכים לרצועות julienned 2 אינץ (1/2 כוס)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב ירוק קרוע דקכרוב ירוק קרוע דק3(חוֹרֶף)רוטב הויסיןרוטב הויסין57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)jicama, קלופים וחותכים לרצועות julienned 2 אינץ (1/2 כוס)jicama, קלופים וחותכים לרצועות julienned 2 אינץ (1/2 כוס)1קליפות מלימוןקליפות מלימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות mesclun ארוזכוסות mesclun ארוז3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב אדום מגורר דקכרוב אדום מגורר דק2(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1scallion, לחתוך לרצועות julienned 2 אינץscallion, לחתוך לרצועות julienned 2 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן שומשום קלוישמן שומשום קלוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה שלג, ג'וליאן לאורכואפונה שלג, ג'וליאן לאורכו11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק110 אינץ ' ברדוק או שורש salsify10 אינץ ' ברדוק או שורש salsify6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Delaire גרף Chenin Blanc עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Delaire Graff Chenin Blanc
Delaire Graff Chenin Blanc
צבע חיטה מוזהב בהיר. הבעות שכבות של הדרים ופירות טרופיים עם שכבות עדינות של דבש ושקדים ברקע. מאוזן ומובנה להפליא, הטעמים מחמיאים על ידי מינרליות עדינה.