קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות13
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט לחם תירס

סלט לחם תירס
סלט לחם תירס המתכון יכול לספק השתוקקות הדרומית שלך בערך 1 שעה ו -30 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 768 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 50 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות זולה למדי. אם יש לך קבנדרים כל מטרה יוונית תיבול, מיונז, מלח ופלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו סלט לחם תירס Tex-Mex עם חמאה Cornbread, לחם תירס טבעוני ללא גלוטן ומאפינס לחם תירס (100% דגנים מלאים), ו סלט לחם תירס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Schloss Vollrads ריזלינג Spatlese. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 33 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.