קושיקל
מוכן ב18 דק.
מנות2
ציון בריאות27
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט סרטנים עם מתכון שומר חם

סלט סרטנים עם מתכון שומר חם
סלט סרטנים עם מתכון שומר חם עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, במנה זו יש: 576 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 38 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. זמן הכנת המתכון כ 18 דקות. אם יש לכם עלי ארוגולה, לימון, יוגורט יווני, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הלימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. מתכונים דומים: ברוסקטה חסילונים עם סלט שמיר לימון, סלט אנדיב ושומר חם, ו חומוס חם, שומר & סלט פלפל.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינוט גרי Loveblock. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.