קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות39
מטבחיםאפריקאי
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף בסגנון אפריקאי

סלט עוף בסגנון אפריקאי
סלט עוף בסגנון אפריקאי עשוי להיות רק אפריקה מתכון שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 51 גר' של חלבון, 53 גרם של שומן, וסך הכל 740 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 2 מנות. גשו לסופר וקנו s & p, חזה עוף, שמן נרפא זיתים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב גרידת התפוז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת שוקולד מריר כתומה עם אגוזי מלך קלויים כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, ו דל פחמימות, דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו עוף בסגנון מהיר בסגנון צפון אפריקה, ברוקולי בסגנון אפריקאי, ו אוקרן ועגבניות בסגנון אפריקאי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקה עובדת ממש טוב עם פינוטג', שנין בלאן, וריזלינג. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. היינות של משפחת האדם עם פינוטאג ' של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
יינות משפחת MAN Pinotage
יינות משפחת MAN Pinotage
תערובת של 86% פינו, 12% שיראז ו -2% Viognier.מלא עם טעמים אדומים ברי מלא, נגיעות של קינמון ותבלינים אגוז מוסקט, טאנינים רכים, יין זה צריך להתאים היטב עם רוב הבשר האדום או עופות. טעמים פירות מתוקים של Pinotage להפוך אותו התאמה אידיאלית עבור קארי מתובל. סגנון מודרני של פינו. מגישים בטמפרטורת חדר מגניב.