קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 55 דק.
מנות8
ציון בריאות20
מגזין

סלט עוף ועגבניות

סלט עוף ועגבניות
עוף אידיוט וסלט עגבניות יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 8 . מנה זו מכילה כ 90 גרם חלבון 76 גרם של שומן, וסך הכל 1128 קלוריות. גשו לסופר וקנו קינמון טחון, שום, ליים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב אגוז מוסקט הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מוסקט אוכמניות כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח מרכז אמריקה. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו-55 דקות. נסו עוף Jerk & סלט נקטרינה, סלט עוף ופסטה האיים הקריביים, ו לטעום את האיים סלט עוף אידיוט (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הלימונים בקערת מיקרוגל קטנה בטוחה ומיקרוגל עד השמנים האתריים בעור משתחררים. לימונים אלה יהיו חמים מגיע מהמיקרוגל, כך להפריש ולתת להם להתקרר לפני לסחוט אותם.
מרכיבים שתצטרך
לייםליים
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
באמצעות בלנדר( או מעבד מזון), למזג את כל החומרים היבשים; allspice, אגוז מוסקט, קינמון, טימין, בצל, בצל ירוק, פלפלים (תוך לבישת כפפות) יחד כדי להפוך עיסה. חזור אל הלימונים וסחוט את המיץ לתוך הבלנדר דרך צינור מזין. הקפד להשתמש בשמני סיד אשר שוחררו על ידי מיקרוגל, כמו גם את המיץ שסחטת. לאחר מכן מוסיפים את רוטב הסויה דרך צינור ההזנה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
רוטב סויהרוטב סויה
גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה
קינמוןקינמון
פלפליםפלפלים
מוסקטמוסקט
בצלבצל
מיץמיץ
לייםליים
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
3
מערבבים היטב.
4
מניחים את חתיכות העוף ועורות סיד במיכל שבו תוכל לכסות בחוזקה.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
לייםליים
5
יוצקים את המרינדה על העוף ומנוחה במקרר לילה (או מינימום של 4 שעות). שמור היטב מכוסה הרחק מזונות אחרים, כפי שהוא יהיה להכתים אותם.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
6
מחממים התנור ל 300 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
צולים את העוף במחבת מכוסה במשך 2 שעות. להעלות את הטמפרטורה ל 400 מעלות F, לחשוף את העוף, ולצלות במשך 30 דקות נוספות. הדבר החשוב הוא שאתה " לבדוק עבור doneness."כאשר העוף נעשה, הבשר ירגיש מוצק והמיצים יפעלו ברורים. אתה יכול גם להשתמש מדחום מיידי לקרוא אשר צריך לרשום טמפרטורה פנימית של לפחות 180 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבתמחבת
8
כדי להפוך את סלט עגבניות, מערבבים עגבניות, שום, שמן זית, חומץ, בצל אדום, בזיליקום בקערת ערבוב. לזרוק בעדינות מתבלים עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
בצל אדוםבצל אדום
עגבנייהעגבנייה
חומץחומץ
שוםשום
באזיל!באזיל!
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
9
מגישים בטמפרטורת החדר בסגנון משפחתי.

מרכיבים

4קילוגרםעוף חתוך, 8 מקלות תיפוף ו-8 ירכייםעוף חתוך, 8 מקלות תיפוף ו-8 ירכיים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום טריים קצוציםעלי בזיליקום טריים קצוצים306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי טימין טרייםעלי טימין טריים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום כתוששום כתוש41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.allspice הקרקעallspice הקרקע31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון4לייםליים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל אדום, לחתוך ג'וליאןבצל אדום, לחתוך ג'וליאן3(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ2Scotch bonnet chilesScotch bonnet chiles680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות עסיסיות, חתוכות לחתיכותעגבניות עסיסיות, חתוכות לחתיכות2בצל לבן קצוץ דקבצל לבן קצוץ דק