קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות42
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף סיני עם רוטב בוטנים צ'ילה אדום

סלט עוף סיני עם רוטב בוטנים צ'ילה אדום
אם יש לכם שמן שומשום, מלח ופלפל, חומץ יין אורז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ יין אורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו סלט עוף סיני של בובי פליי W / רוטב בוטנים צ' ילה אדום, סלט עוף סיני קצוץ עם רוטב בוטנים שומשום, ו סלט סיני קוצצים + רוטב שומשום בוטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא יחד את החומץ, חמאת בוטנים, זנגביל, מחית פלפל צ ' יפוטלה, רוטב סויה, דבש, שמן שומשום, ושמן קנולה בקערה בינונית. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
מלח ופלפלמלח ופלפל
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
שמן קנולהשמן קנולה
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
חומץחומץ
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מערבבים כרוב, חסה, גזר, אפונה שלג, כוסברה, ובצל ירוק בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
אפונה לבנהאפונה לבנה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
כרובכרוב
גזרגזר
חסהחסה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים את הרוטב וזורקים לשלב.
4
מעבירים למגש הגשה ולמעלה עם עוף מגורר, בוטנים קצוצים, ונענע.
מרכיבים שתצטרך
גרוס עוףגרוס עוף
בוטניםבוטנים
מנטהמנטה
5
טפטוף עם שמן צ ' ילי, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צ ' ילישמן צ ' ילי
6
מקשטים עם חצאי ליים בגריל.
מרכיבים שתצטרך
לייםליים

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2גזר, גרוסגזר, גרוס4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צ'ילי, אופציונלישמן צ'ילי, אופציונלי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מחית פלפל צ'יפוטלהמחית פלפל צ'יפוטלה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים קצוצים בצפיפותעלי כוסברה טריים קצוצים בצפיפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר טרי קצוץג'ינג'ר טרי קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי נענע טריים קצוציםעלי נענע טריים קצוצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1חציליים בגריל, לקישוטליים בגריל, לקישוט1עץכרוב נאפה, קרוע לגזרים.כרוב נאפה, קרוע לגזרים.596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין אורזחומץ יין אורז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קלויים קצוציםבוטנים קלויים קצוצים1עץחסה מרומזת, קרועהחסה מרומזת, קרועה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף צלוי מגוררעוף צלוי מגורר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שמן שומשום קלוישמן שומשום קלוי2(חוֹרֶף)חמאת בוטנים חלקהחמאת בוטנים חלקה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה שלג, ג'וליאןאפונה שלג, ג'וליאן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות